مکان تبلیغات شما مکان تبلیغات شما
زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:29 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

پاسخ جدید
تعداد بازدید 25
نویسنده پیام
hkermani99
آنلاین

ارسال‌ها : 2
عضویت: 5 /12 /1398
کف کاذب چیست؟


منظور از کف کاذب چیست؟ کف کاذب در حقیقت پایه هایی بر روی کف اصلی سازه و یا ساختمان های آماده می باشد. از کف کاذب در ساختمان ها برای ایجاد ارتفاع از سطح برای افراد در حال تردد استفاده می گردد. به کف کاذب، کف بلند شده نیز گفته می شود. از آن جا که در ایران از عبارت سقف کاذب استفاده می شود به همین دلیل این محصول نیز به کف کاذب معروف شده است.
اولین کاربرد این محصول در ساختمان ها و مراکز صنعتی بوده است. در این مراکز از کابل های ارتباطی و سیم های بسیاری استفاده می شود و به همین دلیل برای پوشاندن این کابل و سیم ها از کف کاذب استفاده شده است.
با کف کاذب در ساختمان های اداری و مراکز صنعتی میتوان دسترسی آسان به سیم ها داشت در حالی که آن ها در زیر این سطح قرار گرفته اند و می شود به سادگی برای بازدید و تعمیر وسایل زیر کف کاذب اقدام نمود.
در ساختمان ها اگر از لوله های آب گرم و یا سرد و همچنین سیم برق و اتصالات دیگر استفاده شود به سادگی می توان از کف کاذب با ارتفاع بین 10 تا 150 سانتی متر استفاده نمود و سپس به سادگی به آن ها دسترسی داشت.
پیشنهاد ما به شما این است که برای کارهای ساختمانی خود و استفاده از کف کاذب، با مرکز مشاوره floorcell در ارتباط باشید. برای اجرای کف کاذب ابتدا می بایست تمامی احتیاج های محیط پروژه خود را یادداشت کرده و درباره مدل های کف کاذب تحقیق کنید.
گروه فنی و مهندسی floorcell شما را در تمامی مراحل پروژه کف کاذب یاری خواهد رساند. برای ارسال سوالات و درخواست پروژه کف کاذب به وب سایت floorcell مراجعه نمایید.

دوشنبه 05 اسفند 1398 - 18:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.