loading...
استار ناز :: سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 32 شنبه 29 مهر 1396 نظرات (1)

 

LOCAL سئو(یا سئو محلی و جغرافیایی ) به عملیات بهینه سازی سایت برای افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو محلی موتورهای جستجوگر گفته می شود.

این روش سئو به دلیل اینکه با جستجو عبارات به صورت جغرافیایی ، کاربران نتیجه بهتری در سرچ میگیرند ، در سالهای اخیر افزایش زیادی یافته است.

برای بهینه سازی سایت در بخش LOCAL SEO بایستی به موارد زیر دقت نمایید:

·          ثبت سایت در Google MAP: لوکال سئو با ثبت سایت در گوگل مپ آغاز میشود.در غیراینصورت سایت در نتایج گوگل مپ قرار نمیگیرد.

*** جهت ثبت کسب و کارتان از لینک https://support.google.com/mapmaker/answer/7195127 استفاده نمایید.

·         انتخاب عنوان صفحه با کلمه کلیدی جغرافیایی مانند طراحی سایت تهران یا طراحی سایت در تهران

·         قراردادن بخش نظرات کاربران برای کسب و کار (Review) در صفحه گوگل مپ .این قابلیت تاثیر بسزایی در کسب جایگاه بهتر نسبت به رقبا دارد .(نمره از 1-5)

·         ساخت لینک با Anchor Textجغرافیایی:
ساخت بک لینک با انکر تکست یکی دیگر از عوامل موثر در بهبود جایگاه در نتایج محلی است .به طور مثال برای کسب نتیجه ی  بهتر در کلمه 
طراحی سایت در تهران  باید لینک های متعددی با عناوین طراحی سایت در تهران و طراحی سایت تهران بسازید.

·         ساخت صفحه Google Plus:داشتن این صفحه بر روی جایگاه سایت موثر است .بهتر است عنوان صفحه google plus با عنوان سایت یکی باشد  .
*****حتما سایت و گوگل پلاس را به هم
Verify کنید.

·         درج مشخصات تماس : آدرس و مشخصات شرکت را به همراه کد شهر و کد پستی در سایتتان قرار دهید.

·     یکی  دیگر از مواردی که در سئو سایت بایستی به آن توجه شود این است که، مطالب و محتوای سایت بایستی یونیک باشد و از سایت های دیگر کپی نگردد.

 

Admin بازدید : 226 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
طی یک دهه گذشته گوشی‌های موبایل و گوشی‌های هوشمند به‌تدریج تبدیل به یک اعتیاد برای ما شده‌اند. تا جایی که یک دنیای بدون گوشی هوشمند برای بسیاری از ما غیرقابل‌تصور است. اما ما چقدر در مورد این بهترین دوست داخل جیب خود میدانیم؟ این فهرست، ده نکته جالب در مورد گوشی‌های موبایل و هوشمندها را در بردارد.

زندگی با گوشی‌های هوشمند این روزها برای ما تبدیل به یک موضوع ساده و پیش‌پاافتاده شده است. اما این گوشی‌ها از چه زمانی جای پای خود را به زندگی ما باز کردند؟ دنیای آن‌ها چگونه است و ما چقدر در مورد آن‌ها میدانیم؟

البته این فهرست قرار نیست دنیای گوشی‌های هوشمند را برای شما تحلیل کند. بلکه تنها شامل ده نکته جالب‌توجه در مورد موبایل و گوشی هوشمند است، بدون هیچ ادعایی!

Admin بازدید : 172 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان در طول 2 سال اخیر راه صد ساله را یک شبه طی کرده اند. وقتی حدود 20 سال پیش برای اولین بار سیستم ارسال پیام کوتاه (SMS) اختراع شد همه را متعجب کرد. ارسال و دریافت پیام از طریق SMS تا حدود 10 سال بدون تغییر و تحول خاصی وجود داشت و تقریبا همه کاربران موبایل از آن استفاده میکردند.

Admin بازدید : 1532 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

اگر از کاربران فعال شبکه های اجتماعی باشید مثل فیسبوک و توییتر حتما ملاحظه کردید که اوایل اشتراک ها به شکل یک تصویر گرفته شده Screenshot بین چت کردن دو نفر در شبکه اجتماعی معروف واتس اپیا مسنجر فیسبوک و غیره … منتشر می شد اما احساس می شد که این گفتگوها جعلی و غیر حقیقی باشند. در این پست می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه گفتگو و چت جعلی برای هر کاربر بدون اشتباه بسازیم تا هر کسی مشاهده می کند احساس کند که واقعی است بدون هیچ شکی.

Admin بازدید : 328 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران آن میتوانند تصاویر و ویدیوهای خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند.نسخه اندروید این شبکه اجتماعی بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران دنیا نصب شده که این نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد.

اما در صورتی که مایل نیستید در اینستاگرام حضور داشته باشید، می توانید با کمک این مطلب، اکانت اینستاگرام خود را به صورت کامل حذف کنید...

Admin بازدید : 131 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)

امروز قصد داریم تا یک میانبر جذاب و کاربردی در ویندوز 8 را به شما معرفی کنیم که به شما اجازه می دهد از هر چیزی بر روی صفحه نمایش عکس بگیرید. پس با گویا آی تی همراه باشید.

به صفحه ی شروع رفته و برنامه ی مورد نظر را انتخاب کنید.

برای گرفتن عکس از صفحه نمایش، کلید ویندوز را پایین نگه داشته و PrtScn (Print Screen) را فشار دهید....

Admin بازدید : 122 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

پیام‌هایی که از این طریق رد و بدل می‌شوند دارای این ویژگی‌ها هستند:

  • پیامهای شما رمز گذاری شده اند و فقط برای شما و مخاطب قابل خواندن هستند.
  • هیچ یک از پیامها روی سرورهای شرکت تلگرام ذخیره نمی‌شوند.
  • دارای قابلیت خود ویرانگری (Self Destruct) هستند. یعنی می‌توانید برای پیامهای ارسالی خود زمانی را معین کنید تا بعد از آن زمان پیامهای شما از بین برود. با این کار امکان سوء استفاده از پیامهای شما به حداقل می‌رسد.
  • پیامهایی که در حالت گفتگوی محرمانه مبادله می‌شوند، قابلیت فوروارد (Forward) کردن ندارند...
Admin بازدید : 1366 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

با انتشار نسخه‌های جدید تلگرام یک ویژگی اساسی در گروه‌ها اضافه شد و آن تبدیل گروه‌های معمولی به سوپر گروه‌هایی با افراد بالایی ۲۰۰ نفر تا ۱۰۰۰ نفر بود که ویژگی‌های بسیاری دارند.

ویژگی‌های دیگر سوپر گروه:

  • کاربران جدیدی که به گروه اضافه شوند می‌توانند تمامی پیام‌های موجود در گروه را مشاهده کنند.
  • پیام‌هایی که توسط مدیرهای گروه پاک شود دیگر برای هیچ‌یک از اعضاء قابل‌مشاهده نخواهد بود.
  • کاربران عادی می‌توانند فقط پیام‌های خود را حذف کنند تا قابل‌دیدن نباشند.
  • سوپر گروه‌ها به‌صورت پیش‌فرض اعلان آگاهی آن‌ها یا همان Notification آن‌ها خاموش است تا به دلیل بالا بودن تعداد چت و مکالمه و… در گروه، مزاحم دیگر اعضا نباشد.

امروز قصد داریم ترفندی را به شما آموزش دهیم تا به‌وسیله آن بتوانید حتی اگر تعداد اعضای گروه شما به ۲۰۰ هم نرسیده باشد و یا حتی بسیار کم باشد آن را به سوپر گروه تبدیل کنید و از مزایای آن استفاده کنید....

Admin بازدید : 147 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

 

آیا بعضی مواقع لازم است طرف مقابل نداند چه کسی با او تماس می گیرد؟ آیا می خواهید شماره شما در ID Caller شخص دوم نمایش داده نشود؟ در این ترفند می آموزید چگونه این کار را انجام دهید!

 

برای این منظور می بایست، قبل از شماره مورد نظرتان، شماره 02129980 را بگیرید. یعنی باید قبل از هر تماس این شماره را وارد نمایید...

 


Admin بازدید : 162 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و برای گوشی های هوشمند می باشد که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی شده است. اما در صورتی که تصمیم بگیرید حساب کاربری خود را در تلگرام حذف کنید باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.

برای مشاهد آموزش حذف حساب کاربری مسنجر تلگرام، در ادامه با ما همراه شوید...

Admin بازدید : 261 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

محصولات زیادی در اینترنت به فروش میرسند اما در بین این محصولات ، شارز تلفن های همراه همیشه جایگاه خودش را حفظ خواهد کرد زیرا این محصول مورد نیاز تمام اقشار جامعه بوده و مشتری همیشه بعد از مصرف آن نیاز به خرید مجدد خواهد داشت.

 

امکان اضافه شدن ربات باتشارژ به سیستم BotSaz.com فراهم شد. کاربرانی که ربات خود را به سیستم BotSaz اضافه کردند می توانند به راحتی سیستم باتشارژ را به ربات خود اضافه کنند. در ادامه آموزش چگونگی اضافه کردن را شرح داده ایم...

Admin بازدید : 116 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

با استقبال گسترده‌ی کاربران از اپلیکیشن ارتباطی تلگرام، به همان میزان شمار پیام‌های تبلیغاتی ارسال‌شده از این طریق افزایش یافته است. به طوری که در حال حاضر روزانه هر کاربر ممکن است بیش از 10 پیام تبلیغاتی در تلگرام خود دریافت کند و این موضوع بسیار آزاردهنده شده است.

سازندگان تلگرام نیز برای جلوگیری از ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام نیز بی‌کار ننشسته‌اند و از مدتی قبل به مقابله با آن برخاستند. در ابتدا پیام‌های تبلیغاتی از طریق شماره‌های تبلیغاتی و همانند SMSهای تبلیغاتی ارسال می‌شد که توسط سازندگان تلگرام از ارسال پیام‌های انبوه از این طریق جلوگیری شد. اما پس از آن، شرکت‌های تبلیغاتی از قابلیت کانال‌های تلگرام برای تبلیغات استفاده نمودند و تبلیغاتی که این روزها کاربران دریافت می‌کنند از این طریق ارسال می‌شود.

اما در به‌روزرسانی اخیر تلگرام برای گوشی‌های هوشمند، قابلیتی اضافه شده است که از اضافه شدن شما به گروه‌ها و کانال‌ها توسط افرادی غیر از افراد موجود در لیست مخاطبین، جلوگیری می‌کند. در نتیجه عملاً اضافه شدن شما به کانال‌های تبلیغاتی با فعال بودن این گزینه غیرممکن می‌شود.

در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم...

Admin بازدید : 97 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

یکی از قابلیت‌هایی که شما بعد از روت کردن گوشی خود می‌توانید داشته باشید، امکان حذف برنامه‌های سیستمی (فابریک) گوشی است. شاید شما نیز به بسیاری از برنامه‌های سیستمی گوشی خود نیاز نداشته باشید. در این مطلب شما یاد می‌گیرید که چطور این برنامه‌ها را حذف کنید...

Admin بازدید : 153 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

با سلام خدمت تمام دوستای گل و خوبم!

امروز برنامه افزایش عضوکانال تلگرام رو آماده کردیم!

ببیایدددد ببینید چی امروز براتون آوردم!!!!!!

برنامه ای که ۱۰۰۰کاربر را وادار کرد که برای ما درخواست گذاشتن

این برنامه رو ارسال کنن!

با یه سرچ تو اینترنت میبینید که این برنامه با خیلی های کلانی در اینترنت به

فروش میرسد ولی امروز ما به دریافت حتی یک ریال این برنامه رو به صورت رایگان

و اختصاصی آماده کردیم اونم با لینک مستقیم

و شما میتونید با یک کلیک دانلود کنید

و لذت ببرید ....

 

ادامه مطلب رو ببنید

 

Admin بازدید : 109 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

ا سلام خدمت تمامی دوستای گلم!

امروز برنامه افزایش کامنت اینستاگرام رو آماده کردیم!

بسیاری از کاربران این برنامه رو درخواست کرده بودند

و امروز به آرزوشون رسیدن و ما این برنامه رو هر جوری

که بود پیدا کردیم و برای شما گذاشتیم

و شما خیلی راحت با یک کلیک و به صورت

کاملا رایگان میتونید دانلود کنید

امیدوارم لذت ببرید...

 

Admin بازدید : 121 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

اگر از کاربران حرفه ای تلگرام باشید حتما میدانید که قابلیت اضافه کردن لینک بر روی متن تلگرام در نسخه های قبلی وجود نداشت . در آخرین نسخه از تلگرام قابلیت جدیدی اضافه شده است که به شما این امکان را میدهد که متن های خود را به صورت لینک قرار دهید و با تب بر روی لینک وارد بخش مورد نظرتان شوید این قابلیت می تواند به کاربران کمک کند لینکهای طولانی را در پشت یک کلمه یا متن مخفی کنید تا کاربر بدون مشاهده لینک اصلی وارد بخش مورد نظر شما شود ، این ربات در کانال نیز بسیار کاربردی بوده و مدیران دیگر نیازی به استفاده از کوتاه کننده لینک برای ادامه یا لینک ادامه مطلب ندارند...

Admin بازدید : 316 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (1)

امروز یه برنامه ساده دیگه رو برای شما به اشتراک میذارم .
برنامه InstaFollower بر اساس اکانت های کرک شده ی اینستاگرام ، یوزر مورد نظرتون رو فالو میکنه .
کافیه اکانت اینستاگرام کرک کنید و به برنامه بدین تا یوزرتون رو فالو کنه .

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید ؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 2,110
  • بازدید کلی : 184,775